Παρασκευή 17 Ιουλίου 2009

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ

by herculistas
Άρχισαν οι εκπτώσεις...

Καταναλωτής και εγώ, βγήκα να ψωνίσω. Παπούτσια, μαγιώ, σαγιονάρες κλπ. Απ' όλα τα καλά διαθέτει η αγορά...

Δυσκολεύτηκα όμως να βρω, αυτό για το οποίο ξεχύθηκα με μανία...

ΔΕΞΙ ΜΠΑΚ! Χρειάζομαι ένα καλό δεξί μπάκ, βλέπεις το "παλιό" μου, είναι περσινή αγορά (το είχα πάρει από την Ισπανία), μα δε με ιακονοποιεί. Έχω φυσικά και άλλο, το Πέρπερις (αγορασμένο από Ελλάδα), αλλά και αυτό... χμμμ... τη μία έφυγε η ραφή, την άλλη ξηλώθηκε το φερμουάρ... πολλά προβλήματα. Ευτυχώς μου το επιδιόρθωσαν, άγνωστο όμως το πως θα πάει...

Τί να κάνω ρε καρντάσια, βγαίνω δύσκολα.., σχεδόν όλες μου τις αγορές φέτος τις έκανα από προσφορές, stock και ειδικές τιμές. Σιγά να μη κάτσω να με "χαϊδέψουν".

Τέλος πάντων, αν κάποιος γνωρίζει καμιά καλή "πηγή" ας μας την πει. Ευκαιρία τώρα με τις εκπτώσεις.


Υ.Γ. 1: Τί κάνουμε ρε μάγκες στην Αυστρία; Προετοιμασία στις συνεντεύξεις: Κάθε μέρα μιλάτε και δυό...

Υ.Γ.2: Τα 6m ευρώ, τα είχα για να ψωνίσω ή για να τη βγάλω συνολικά;

Υ.Γ.3: Πόσο για 2 Λούα ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΤΩΣΗ;

1000 ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ --- ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ

3 σχόλια:

  1. DE LEW, PSONISES ME EKPTWSH, ALLA PREPEI NA PHRES KALO PRAMA!

    1000 XRONIA HRA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Herculista είσαι super!
    O ο αδερφός μου σε διαβάζει κάθε μέρα και εγώ που και που. Αυτός τρέχει για την ομάδα μάλιστα.
    θα σε καθιερώσω όμως γιατί γράφεις ωραία όχι κακόγουστα αθλητικά. Αν και κάποιες φορές ήσουν πολύ "πονηρός"!

    Μάλλονείμαι η πρώτη γυναίκα που σου γράφω!
    1000 χρόνια Ηρακλής!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΣΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΤΗΣ "ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ"! ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΞΕΧΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΚΕΦΤΗΚΑ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ!ΧΕΧΕ!

    ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΤΑ "ΨΩΝΙΑ" ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΠΟΙΟΤΙΚΑ.
    ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΗΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή