Πέμπτη 9 Ιουλίου 2009

Ο ΗΡΑΚΛΗΔΕΑΣ, ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΑΤΟ



"Ιβάν Μπόσνιακ καλώς ήρθες στον Ηρακλή, να τιμήσεις τη φανέλα".

Αυτά για τη μεταγραφή του Κροάτη, θα κριθεί στο γήπεδο. Αποφάσισα να μην ξανασχοληθώ με το ποιος είναι ο κάθε παίκτης, τι βιογραφικό έχει και σουξου μουξου μανταλάκια...

Δεν είναι αυτή ούτε η δουλειά μου, ούτε ο ρόλος μου. Αυτά είναι για να παίζουν τα μ.μ.ε. με τα πρόβατα.

Είμαι ΗΡΑΚΛΗΣ και θέλω την ομάδα να πετάει φωτιές και να δαγκώνει κάθε αντίπαλη κότα. Ο κόσμος φέτος είναι η κινητήρια δύναμη για την ομάδα. Η διοίκηση, το τεχνικό team και οι παίκτες το πήραν χαμπάρι από τη Δευτέρα.

"ΗΡΑ ΠΑΙΞΕ ΓΕΡΑ, ΠΑΙΞΕ ΜΕ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΟΥ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΑΑΑΑ.... OEEEE.... ΗΡΑ ΟΛΕΕΕ ΟΛΕΕ ΟΟΟΕΕΕΕ"

1000 ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ --- ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ

4 σχόλια:

  1. ALANI MOU SE PARADEXOMAI. EIMAI PAOK ALLA TO KAPELO MOY TO BGAZO SE ORAIOUS TYPOUS.
    KAI PISTEPSE ME EXO NA GOUSTARO KAPOIO POLU KAIRO!

    AYTO ME TA PROBATA EINAI OLA TA LEFTA!
    POLY GELASA KAI NA FANTASTEIS TO EIDA KAPOY STO FACEBOOK.

    NA SAI KALA.
    PAOK MIA ZWH

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε μου Ηρακληδέα

    όσο πας κ με εκπλήσεις με τις δημοσιέυσεις σου!!!
    Έχω τρελαθεί στο γέλιο με την φωτογραφία.
    Μπράβο φίλε! Συνεχισε έτσι να γελάμε κ λίγο!!!! χαχαχαχα

    1000 ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ......keep going!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ, ΕΣΥ ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΞΕΔΙΠΛΩΝΕΙΣ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΣΟΥ,

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΜΟΥ (ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ)) ΑΦΟΥ "ΧΤΥΠΑΣ" ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΕΥΣΤΟΧΙΑ!
    ΜΑΣ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΤΗΝ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΗΡΑΚΛΗ ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ. ΝΑ 'ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΧΕΡΚΟΥΛΙΣΤΑ!

    1000 ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. gamatos gamatos gamatos!
    pou hsoun toso kairo re?
    A8 10

    ΑπάντησηΔιαγραφή