Σάββατο 4 Ιουλίου 2009

ΑΝΟΙΓΩ ΣΑΜΠΑΝΙΕΣ!


Ενώ λιάζομαι στις παραλίες της Χαλκιδικής, το μυαλό μου είναι στον ΓΙΓΑΝΤΑ του κροατικού ποδοσφαίρου Μπόζνιακ. Έτσι και υπογράψει στον Ηρακλή, θα πέσουν τα τσιμέντα! Εχω τις σαμπάνιες έτοιμες στο ψυγείο. Μόλις μάθω οτι ολοκληρώθηκε το κόλπο γκρόσο, θα κεράσω όλο τον κόσμο απο τη χαρά μου!
...Τί αποθέωση θα γίνει τη δευτέρα ρε παιδί μου! Χαλάλι τα εκατομμύρια που θα κοστίσει η μεταγραφή του, Μπόζνιακ είναι αυτός! (τι Σισέ και πράσινα άλογα). 5.000 φανέλες θα πουληθούν σε 3 μέρες...
...τσ..τσ...τσ.... τέλος πάντων, καλή η πλάκα αλλά το καυλωτικό συστατικό ΔΕΝ υπάρχει. Δεν τον ξέρω τον παίκτη και μακάρι να βγει καλος... Αλλά, επαναλαμβάνω, το MARKETING δεν είναι μόνο διαφ/σεις. Δεν είναι μόνο χορηγίες. Δεν είναι μόνο ραδιοφωνικά spots (ξενέρωτο) για διαρκείας.
ΕΛΚΥΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΒΟΛΗ
ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ BRAND ΝΑΜΕ
ΑΥΞΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΠΙΣΤΟΤΗΤΑ ΠΕΛΑΤΩΝ

Φτάξε το "προϊόν" σου, ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ! Πως θα κάνεις νέους Ηρακληδείς;
Κερδισμένος θα ΄σαι...

Υ.Γ. Πάντως, συνεχίζω να πιστεύω οτι το καλό δεν έχει έρθει ακόμη ;-)
Τα 'λεμε τη Δευτέρα στην 1η

1000 ΧΡΟΝΙΑ ΗΡΑΚΛΗΣ --- ΓΗΠΕΔΟ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου